sobota, 22 marca 2014

Małe prezenciki.

Co jakiś czas będę dzielić się zdjęciami pudełek, które udało mi się ozdobić za pomocą techniki Decoupage. Dziś jest pierwsza odsłona chociaż efekt miał być troszeczkę inny... ale kolory czasami płatają figle.

Ale zacznijmy od początku. Pierwsze kroki zabawy ozdabiania pudełek pojawiły się na uczelni. Było to jedno z zadań na zajęciach plastyczno-technicznych. Spodobało mi się bardzo bo wymaga cierpliwości i precyzji w wycinaniu wzorów z serwetki. Doszło nawet do tego że mam kilkadziesiąt wzorów już wyciętych, czekających na swoje ostateczne połączenie.
Udało mi się już ozdobić kilka pudełeczek kupionych, a kilka zrobionych przez mojego męża. Aczkolwiek jak je robił to nie miałam na nie pomysłu.

Dzisiejsze pudełka to prezenciki dla pewnych osób, a w sumie to każde pudełko ozdobione stało się prezentem :) Założenie pierwotne było, żebym ozdabiała takie pudełeczka, ale czy na to wszystko wystarczy czasu to nie wiadomo, bo ten czas leci bardzo szybko i przecieka czasami przez palce.

A oto efekty wykonanych przeze mnie pudełek.



Pudełeczko "walizeczka", mieści w sobie cenne drobiazgi dla właściciela.


Po jednej stronie czerwony kwiat...


a po drugiej żółciutki żonkil.


Efekt zamierzony zmieniła kolorystyka pudełka, aczkolwiek i tak mi się podoba :)


Po bokach też są śliczne kwiatki.



Jedno z pudełek zostało kupione w empiku, za niewielkie pieniądze, natomiast drugie to własnoręczne dzieło mojego męża :) i jak się podoba? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz