czwartek, 27 marca 2014

Gra memory

Dzień dobry :)

Niektórzy wiedzą, że bardzo lubię pomagać, a od już chyba 4 lat moja pomoc łączy się również z korepetycjami z języka angielskiego. Dzięki temu czuję się spełniona :) Wiem, że są osoby u których nie widać takich efektów jakie chcieliby zawsze widzieć rodzice, ale ja się przecież za nikogo nie nauczę!

Prawdę mówiąc to podsyłam im zawsze pomysły, w jaki sposób spróbować zmienić nudną naukę w czas naprawdę przyjemny. Żeby tylko im się tak chciało jak mi kiedy przygotowuję się do zajęć, uatrakcyjniam je oraz próbuje stworzyć gry, żeby było ciekawiej.

Do takich moich małych pomocy należy gra memory. Już nie jedną zrobiłam a wszystkie słówka dzięki takim grom są lepiej przyswajane :) A co ciekawsze osoby, z którymi gram w memory, myślą że to tylko zabawa. A dzięki temu zapamiętują słówka.

Młodsi mają ten przywilej, że gra posiada obrazki, a my uczymy się tylko jak się nazywają dane przedmioty. Często w ten sposób ćwiczymy również kolory. Starsi w grze mają obrazki i napisy, które trzeba dopasować. A jeśli wymyślę sobie słówka do nauki do których nie zawsze uda mi się znaleźć obrazki to są same słowa :)

A tutaj próbka jak wyglądają takie zrobione przeze mnie karty memory.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz