poniedziałek, 30 czerwca 2014

Czas wakacji...

Rozpoczął się czas, który bardzo wiele osób lubi. Wakacje. Wiąże się z tym także to, że ja mam mniej lekcji i mogę trochę więcej czasu poświęcić na robienie różnych rzeczy. A ostatnio związana byłam tylko z wyszywaniem, co prawda już zaczęłam kolejny obraz (i nie ukrywam, że ten sam wzór, co zapewne znowu zajmie mi bardzo dużo czasu. Ale planuję robić małe przerwy ozdabiając pudełeczka, słoiczki, lub jeszcze coś innego co wpadnie mi do głowy.

Dziś prezentuję efekt pracy mojej dwudniowej :) pierwszy powstał słoiczek bo doczekał się swojego czasu. Stał już pusty około 2 miesięcy i czekał na pomysł. Jak na razie został ozdobiony ale jeszcze brak decyzji czy będzie to wazonik czy pojemniczek na coś innego.

A oto on:






Prezentuje się dosyć ciekawie i muszę przyznać, że jestem zadowolona z efektów swojej pracy. Jednak słoiczek po kawie może mieć ciekawy wygląd także po wypiciu kawy.

Jako następne powstało pudełeczko, które dostałam jako prezent urodzinowy od męża. Jest to jego własnoręczna robota :) no i pomysł na zamknięcie też :) od marca trochę czasu minęło, ale jednak udało się je skończyć :) Dosyć pracochłonne było wycięcie wzorku na pudełko, oraz ułożenie go w przystępny sposób. Cieszę się, że w końcu udało mi się zakończyć nad nim pracę. A oto pudełeczko:





Podoba się? Czekam na wasze opinie :) 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz