czwartek, 9 października 2014

Mało, dużo czasu....

Dzień dobry :)

Ostatnio pomimo czasu, mam wrażenie, że jest go coraz mniej. Ucieka przez palce, a kiedy zbliża się środa to tak jakby tydzień się już skończył. Nie mam zbyt dużo pomysłów, ani czasu na tworzenie, jednak udało mi się ostatnio po raz kolejny zrobić kwiatki którymi ustrojony był łuk na naszym weselu. Cieszę się, że to takie łatwe i przyjemne zajęcie, dzięki któremu można stworzyć dekoracje cieszące oko.

Były mi potrzebne bukieciki którymi mogłabym ustroić kaplicę na odnowienie przyrzeczeń małżeńskich, dodatkowo zrobiłam serduszka żeby uchwycić czar tej sytuacji.

A tutaj jest efekt moich starań :)


Mam coraz mniej czasu,ale jeśli coś wpadnie mi w ręce i wyjdzie coś ładnego na pewno się tym podzielę :)

Pozdrawiam serdecznie :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz